Re: OT: CD mít či nemít, to je oč tu běží

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červenec 19 14:30:44 CEST 2011

 19.7.2011, 14:20:53

Ja vam rozumim, ale ta veta "navzdory vedeni firmy" proste je docela
provokativni.
Ten kdo rozhoduje je vedeni firmy, popr. majitel. A kdyz ti rozhodnou
ze se stranka s drivery zrusi (a je jedno zda tak rozhodnou z
ekonomicke nutnosti, vlastni blbosti nebo totalni vycuranosti), tak se
proste zrusi a basta. A bezny zamestnanec, ba ani bezny zakaznik s tim
moc nenadela. Muze sice zajit za sefem a rict mu: "podivejte sefe,
ja myslim ze to ruseni stranek s drivery neni upne dobrej napad", ale
kolik sefu sveho podrizeneho ci zakaznika poslechne.

Pripad pana Pouchy to asi nebude, jinak by tu nebylo toto vlakno ale
IMHO se uz debata docela posunula do obecne roviny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz