OT: CD mít či nemít , to je oč tu běží

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 19 14:38:48 CEST 2011

S tim samozrejme souhlasim, trochu prehnane jsem to formuloval, klicova je ta
veta "podivejte sefe, ja myslim ze to ruseni stranek s drivery neni upne
dobrej napad".

Zase z druhe strany - vedel bych i o par velkych firmach, jejichz web ma
"oficialni", barevne, hybajici se a vesmes neprakticke ksichty, a soucasne
strohe textove vetve plne informaci, o kterych vedeni firmy netusi, ze vubec
existuji (resp. je to nezajima), a ktere udrzuje je na svoje triko nejaky
nadsenec, ktery ma v nekterych ohledech vic rozumu, nez jeho vedouci.

Pavel Kutina