[komercia?][pracovna ponuka] Brigada v BA: Zhana sa clovek od elektroniky

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Červenec 8 14:05:13 CEST 2011

Kolegovia, do firmy v Bratislave zhaname cloveka na brigadnicku
vypomoc. Zatial by slo o osadzanie plosnych spojov, pripravu kablovych
zvazkov, kompletizaciu zariadeni pod mojim vedenim. Potrebujeme
niekoho, kto rozozna bezne suciastky, vie spajkovat, vie sa orientovat
v schemach.
Brigada by trvala niekolko tyzdnov, ale ak by bol clovek sikovny a mal
by zaujem, mohol by trvalejsie zakotvit. Vzdelanie nie je podstatne.
Zrejme by slo o nejakeho stredoskolaka alebo vysokoskolaka, absolutne
neviem do akej oblasti zatat.

J.S.

P.S.: Nevedel som ako oznacit hlavicku mailu, snad je to OK aj ked to
nie je politicka tema ;-)