[komercia?][pracovna ponuka] Brigada v BA: Zhana sa clovek odelektroniky

Jan Martincek konfera na martincek.com
Pátek Červenec 8 14:24:31 CEST 2011

Skuste profesia.sk - osobne mam velmi dobre skusenosti s brigadnikmi ked
aspon podla zivotopisu vyberieme nieco vhodne na to co momentalne robime.
Aspon nebudete strielat uplne naslepo...

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of j s
Sent: Friday, July 08, 2011 2:05 PM
To: HW-news
Subject: [komercia?][pracovna ponuka] Brigada v BA: Zhana sa clovek
odelektroniky

Kolegovia, do firmy v Bratislave zhaname cloveka na brigadnicku
vypomoc. Zatial by slo o osadzanie plosnych spojov, pripravu kablovych
zvazkov, kompletizaciu zariadeni pod mojim vedenim. Potrebujeme
niekoho, kto rozozna bezne suciastky, vie spajkovat, vie sa orientovat
v schemach.
Brigada by trvala niekolko tyzdnov, ale ak by bol clovek sikovny a mal
by zaujem, mohol by trvalejsie zakotvit. Vzdelanie nie je podstatne.
Zrejme by slo o nejakeho stredoskolaka alebo vysokoskolaka, absolutne
neviem do akej oblasti zatat.

J.S.

P.S.: Nevedel som ako oznacit hlavicku mailu, snad je to OK aj ked to
nie je politicka tema ;-)