MCUserver was: Re: Ma jeste AMARO smysl?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 31 10:43:37 CET 2011

Ahoj,

ja neverim tomu, ze neco takoveho bude mit nejaky efekt.

Uz pomerne dlouho provozuju vlastni meteostanice pripojene do netu a k
nim i web. Pomerne hodne lidi mi pise ze by to radi provozovali a ze by
si to postavili. Jsou tam zdrojaky k webu, zdrojaky k MCU (uz nevim ted
v jake verzi), nejake DPS. Cekal jsem ze se za tech sedm let treba ozve
par lidi co by s necim pomohli - navrhovat hw, psat fw a jeste psat
rozhrani pro web je na jednoho cloveka docela dost prace.
Bohuzel ten projekt je v pomalem postupu, protoze pomalu a jiste
dospivam k tomu jak by to melo vypadat a tak dokumentace co k tomu je
neni stavebni navod - nejde podle ni bez premysleni neco postavit.
Skonci to jak z CNCckem, ze se jednoho dne premuzu a dorazim to do
finalni verze, ale tam at po me nikdo nechce aby to bylo free.

Pravdou je, ze je pro mne mnohem prinosnejsi nez casopis kouknout na net
a pak pripadne neco probrat zde.
Ma to totiz jeste jeden problem - shanel jsem jak jsem psal to jak by
mel vypadat zmineney pomalobezny generator - kdybych spolehal na casopis
tak v pripade stesti o necem takovem tam bude treba zminka, ale treba to
jiz bude zastarale (dnes je uz 2 roky dlouha doba) a nebo o tom jeste v
casopise nic nebylo a tak stejne sednu k netu a najdu to tam.

Ber to tak, ze inet je v podstate jeden velky casopis - a ono kdyz se to
vezme kolem a kolem - i ty weby/blogy, ktere nekdy vznikly a autor tam
treba napsal jen jednu vec a pak to umrelo (jak psal balu) tak jsou v
podstate clankem. Vzhledem k moznosti vyhledavani na netu je mi vlastne
jedno, ze to neni koncentrovano na jednom serveru.

--
S pozdravem
Radek Vicek