Ma jeste AMARO smysl?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Leden 31 10:30:39 CET 2011

Co to byl za časopis?

Michal Gregor
----- Original Message -----
From: "Pavel Poucha" <papouch na papouch.com>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 31, 2011 9:40 AM
Subject: RE: Ma jeste AMARO smysl?

To je určitě jeden z důvodů, proč je AR takové jaké je. Dostal jsem od pana
Galušky před časem nějaké výtisky podobného polského časopisu, a je to
opravdu o něčem jiném, zajímavé čtení, jednotný styl (překreslená schémata).
AR je opravdu dinosaurus, který žije převážně z podstaty a tradice.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch na papouch.com