Potenciometr joystick

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Leden 29 20:04:45 CET 2011

Pokud to jde, rozebrat potenciometr prislusne vyssi hodnoty (tedy asi 25k),
zjistit, po jake draze se bezec skutecne pohybuje a ty "neaktivni" casti
zamalovat vodivym lakem. Mam to vyctene, nezkousel jsem to, u rozmeru jako
TP280 si to predstavit dovedu, u TP160 uz by se mi docela trasly ruce...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Halen" <halen na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 29, 2011 7:57 PM
Subject: Potenciometr joystick

Ahoj

opravuji joystick a mám problém s potenciometrem. Na otočení
potenciometru joystick reaguje pouze v cca 30% dráhy. Bohužel nemohu
sehnat stejný potenciometr jaký tam byl. Kalibrace nepomáhá. Jedná se
potenciometr 10kOhm. Byl tam ale asi nějaký speciální s krátkou dráhou
.. Poradíte prosím někdo co s tím?

Honza