Tip na low-end stolni multimetr

www www asrock70 na seznam.cz
Neděle Leden 2 23:50:12 CET 2011

:-)
Pripominate mi me uvahy pred, jiz vlastne nevim kolika lety. Myslenku jsem dokonce dovedl do stadia funkcni desky pripojitelne k PC, ADC jsme pouzil 24bit DAC 18bit a hadejte co, no lezi to v supliku a neni to tak plne jednoduchy merak, pojal jsem to pomerne velkorise, sice nedosahuji presnosti 34401A ( bez specialnich odporu na chipu to snad ani nejde),
 ale 5.5 mista to da. Ma to jednu nevyhodu, prakticky to nepouzivam :-)
Duvod se tezko vysvetluje, merak chce jistou ergonomii, alespon ja pomerne casto uzijji i mereni odporu, dokonce i to 4 vodicove nebo test diod atd.

Jirka

>No to je druha moznost...

Premyslel jsem o necem takovem - ze by to nemusel byt takovy problem
mozna to ubastlit.
Stacilo by mi jen DC napeti a proud - 60/5A.
Pri dnesnich cenach 16b AD by to nemusel byt takovy problem. Dokonce by
se nemuselo resit ani prepinani rozsahu:

65.535V
6.5535A

to je podle me dostatecne rozliseni na vetsinu veci (presnost bych ted
neresil). Odpadlo by tim slozite reseni delicu.
K tomu MCU a displej.

--
S pozdravem
Radek Vicek