Tip na low-end stolni multimetr

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 3 00:03:24 CET 2011

No ja take nemluvim o multimetru, ktery jiste musi umet hromadu veci a
byt ergonomicky...

Vychazim z toho, ze bezne zapinam merak hlavne kdyz potrebuju merit
napeti/proud do 24V/5A bez nejakych extra velkych naroku na presnost
(napeti na setiny a proud na desetiny mA). Potrebuji ale take vetsinou
merit proud a napeti dohromady coz jeden multimetr neresi.
Mel bych to v podstate na stejne zasuvce se zdrojem - zapnu zdroj a
zapnou se mi i meraky.

Z ostatniho maximalne potrebuji neco propisknout - vede/nevede.

Odpor me vcelku nezajima - to pri beznem provozu neni treba - bud vezmu
multimetr a nebo RLC mustek.

--
S pozdravem
Radek Vicek