Cena AVR

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 23 14:38:49 CET 2011

>a taky jako Vy z nich mam statnici

Hehe, tak zhodou okolnosti ja tu statnicu nemam, asi som o niekolko rokov mladsi od Vas...  :-)

>No a v tech hodinach nam soudruzi zapomneli rict neco o vlivu jednotlivce-managera.
>Ucili nas jen tom, ze proste krize prichazi a hotovo. Ona vubec ta role individua
>za totace byla fest podcenovana.

Ano, tak to mate 100% pravdu.

>Krize vetsinou zvysi rozdily mezi schopnymi a neschopnymi. Nejak nemam pocit,
>ze manageri Atmelu zrovna patri do kategorie tech schopnych.

No, v tomto zase s Vami nebudem suhlasit. Ak sa pozriete napr. na cenu akcii Atmelu, tak to vobec nevyzera ako neschopnost. Okej, mozno je v tom aj urcita davka stastia, ale nepochybne aj urcita robota.

Jednoducho len Atmel ma momentalne ine priority nez predtym, t.j. na garazovych odberatelov uz teraz moze kaslat. Ze ci sa im to v dlhodobej perspektive vyplati alebo nie, a ze co z toho vyplyva pre nas, garazovych odberatelov, tak to su samozrejme vsetko temy na debatu.

wek