OT: Regulace topení - dotaz zkušenosti

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Únor 11 21:39:31 CET 2011

On Fri, 11 Feb 2011, Milan wrote:

> Radeji vse upresnim
> Zvazuji osadit kotel VK25 od Varimatiku a nejakou akumulacni nadrz.

Aku nadrz je dobra vec.

> Stavajici stav je samotizne topeni, ale nebudu jej moci rozdelit na 2 okruhy,
> protoze bych musel kopat v mistnostech a to nechci.

Samotizka taky - clovek si dokaze zatopit i kdyz nejde elektrika.

> Jinak presne na tyto programovatelne hlavice jsem koukal, ale v jinem eshopu
> je meli levneji.
> Muj plan je rozdelit stavajici rozvod na primarni okruh (kotel s akumulacni
> nadrzi) a sekundarni okruh s regulaci na radiatorech. Sice by se mi libila
> centralni regulace kde bych vse ridil pres pocitac, ale nevim zda je to
> momentalne pro mne financne zvladnutelne.

Ja bych spis volil nejake hlavice jen motor bez cidel a regulace .
Cidla je lepsi umistit na druhou stranu mistnosti protoze u okna
a radiatoru to meri nesmysly.

Co se tyce ceny - nemusite prece realizovat vsechno najednou, je to
neco jako izolace - jak to udelate tak to bude na hodne dlouho takze
bych preferoval nejake centralni reseni. Nejvetsi pakarna stejne bude
roztahani kabelu po baraku....