OT: Regulace topení - dotaz zkušenosti

Milan krata.milan na seznam.cz
Pátek Únor 11 19:44:15 CET 2011

Radeji vse upresnim
Zvazuji osadit kotel VK25 od Varimatiku a nejakou akumulacni nadrz.
Stavajici stav je samotizne topeni, ale nebudu jej moci rozdelit na 2
okruhy, protoze bych musel kopat v mistnostech a to nechci.
Jinak presne na tyto programovatelne hlavice jsem koukal, ale v jinem
eshopu je meli levneji.
Muj plan je rozdelit stavajici rozvod na primarni okruh (kotel s
akumulacni nadrzi) a sekundarni okruh s regulaci na radiatorech. Sice by
se mi libila centralni regulace kde bych vse ridil pres pocitac, ale
nevim zda je to momentalne pro mne financne zvladnutelne.
Milan