Re: Regulace topení - dotaz zkušenosti

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pátek Únor 11 19:00:19 CET 2011

No jo, když vy těch radiátorů máte moc.  Stejně ale nemůžete regulovat všechny,
protože pokud regulací spínáte kotel, v okamžiku dosažení požadované
teploty ve všech místnostech
dojde k zavření ventilů a kotel by neměl kam tu zbylou teplou vodu tlačit.
Já mám radiátory na chodbě a WC bez regulace, tvoří takový baypass,
aby se zbytek teplé
vody po vypnutí kotle někudy protlačil.
Osobně ale pochybuji, že pro efektivní regulaci 20 radiátorů seženete
něco výrazně levnějšího.