Regulace topení - dotaz zkušenosti

Milan krata.milan na seznam.cz
Pátek Únor 11 19:23:34 CET 2011

No právě kvůli tomu počtu radiátorů zvažuji, že si to zkusím vyrobit sám
a tak se ptám na zkušenosti těch co se s tím již poprali.
Na druhou stranu je pravdou, že bych mohl nechat 4 radiátory běžet
trvale, což by by byly chodby a koupelny.
Jinak moje představa je, že ve sklepě bude kotel s akumulační nádrží a
ty pojedou samostatně a regulace radiátorů také pojedou samostatně.
Milan