dostupnost AT45DBxx

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 7 08:36:25 CET 2011

Ale no.

Neboli, lebo bola kriza, ale Atmel ich dal vyrabat aj inde nez doteraz takze uz su. Bude trvat 2-3 mesiace kym preniknu aj k stredoeuropskym distributorom tretieho poradia, ale potom zase ich bude hafo.

http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll?WT.z_cid=ref_findchips_dkc_buynow&site=us&lang=en&keywords=AT45DB081D-SSU-ND

wek