GSM modul do auta

APA navrhpcb na gmail.com
Sobota Únor 5 01:41:18 CET 2011

a to bude jak fungovat? logika, zpetna vazba? Pres SMS? Nebo si
napiste app. pres iphone a gprs?

kupte si origo, komunikuje obousmerne, nastavite si teplotu, dobu
chodu atp... na bastly zamontovane do auta asi nebudete mit atest

baterku me vyzvejk spis ventilator kdyz jdem ho nechal foukat 2x40 minut..