Zesilovac pro 900MHz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 6 16:44:54 CET 2011

Já stejně dost dobře nechápu, jak ty "levné" opakovače fungují....
Co jsem pochopil z návodu, jen to zesílí signál z té outdor antény a
zesílený signál pak je vysílán vnitřní anténou. Obráceně to funguje
stejným způsobem.
A varují tam pdřed tím, aby na sebe antény viděly, neboli musí mezi nimi
být izolace.....

Pravý opakovač  - tedy "opakovací" by měl přijmout jeden GSM kanál a na
jiném vysílat ne??

JaKub