Zesilovac pro 900MHz

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Únor 6 17:57:39 CET 2011

Zdravím,

> Já stejně dost dobře nechápu, jak ty "levné" opakovače fungují....
> Co jsem pochopil z návodu, jen to zesílí signál z té outdor antény a
> zesílený signál pak je vysílán vnitřní anténou. Obráceně to funguje stejným
> způsobem.
> A varují tam pdřed tím, aby na sebe antény viděly, neboli musí mezi nimi
> být izolace.....

Jistě, neboť jinak vznikne zpětná vazba a je z toho jiný produkt - rušička
mobilního signálu.

> Pravý opakovač  - tedy "opakovací" by měl přijmout jeden GSM kanál a na
> jiném vysílat ne??

Což ovšem nejde bez součinnosti s mobilní sítí, neboť jednotlivé buňky vysílají
informace o frekvencích "sousedů" a ta za opakovačem by v těch tabulkách
pochopitelně nebyla, takže by mobily ani nenapadlo ji zkoušet naladit (leda
by úplně přišly o signál a pustily full scan).

Zdraví Pavel.