RE: Fotosběrna - doporučte

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Únor 3 23:10:24 CET 2011

Já používám na větší počty Fotolab, na kusovky Foto Škoda. S obojím po mnoho let plná spokojenost (ve Fotolabu mi za ta léta jednou vyměnili zakázku, ale během několika dní byli schopni dohledat tu správnou).

Jakub Šerých

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miloš Šula
Sent: Thursday, February 03, 2011 9:29 PM
To: 'HW-news'
Subject: OT: Fotosběrna - doporučte

Zdravím,
můžete mi doporučit někdo kvalitní fotosběrnu. Já jsem zkoušel dvakrát po sobě dělat fotky z .tiffů ve Schleckrovi, ale cca 90% fotek co nám vyvolali jsou tmavé.Jednou jsem to zkoušel se zapnutou optimalizací  a jednou bez , ale výsledek pokaždé stejný....Nemluvě o několika zmačkaných fotografiích a neodpovídajících barvách.

Miloš