Mini6410 neuvazujete nekdo o koupi?

Čtvrtek Únor 3 21:58:35 CET 2011

Ciste teoreticky je kurz Yuanu zhruba 3Kc, tedy s 7" LCD vychazi cena
1200*6= 3600Kc, ale to vubec nemusi palatit, cinani obcas trvaji na
velice zvlastnich kurzech pro necinske zakazniky :-)
V kazdem pripade jsem napsal primo vyrobci at se vyceni a vyjadri k
cene postovneho v nejake pruhlednejsi meme nez je cinsky yuan. Napsal
mi to kolega, ktery zvlada chua-jü , tedy malajskou cinstinu, ale z
emailu je jasne, ze piseme z Evropy.
V Cine zrovna dnes zacina  nung-li sin-nien tedy konec lunarniho roku,
tusim, ze zacina rok kralika a tak nelze odpoved ocekavat drive nez
10. unora neb cela cina bude tyden v lihu.

S odpoctem DPH by snad problem byt nemel, vyuzil bych znameho firmu,
ale to silne predbihame, budu informaovat jak se vec vyvinula az
cinani odpovi.

Martin

>Ehm... kolik to vlastne dela a s jakym postovnym se da pocitat? A da se
odecist DPH kdyz to bude na firmu???
Zajem bych mel taky, dejme tomu 2-3 kusy, ale ta cena mi nic nerika...