návrh specielního vícenásobného měniče pro asynchronní motory

Pondělí Prosinec 19 22:21:32 CET 2011

Na sitove napeti, trifazove motory, 5ks?
To mi prijde na jednu desku docela velke sousto, myslim, ze by na
vystupech mely byt nejake filtry...
Enkodery myslite na zpetnou vazbu, aby otacky byly presne nebo kvuli
vektorovemu rizeni?