Re: návrh specielního vícenásobného měniče pro asynchronní motory

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Prosinec 20 08:01:28 CET 2011

Síťové napětí není úplně podmínkou, pokud by to pomohlo
např. z důvodů dostupnosti součástek, mohlo by být napětí i nižší.
Vzhledem k předpokládanému počtu by bylo možné motory specielně navinout.
Enkodéry předpokládáme kvůli přesnosti otáček. Otáčky budou dlouhodobě
konstantní,
jen přestavitelné pro jiný režim provozu.
Filtry budou určitě potřeba, velikost desky a chlazení není problém.