Predloha pro negativni rezist

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 15 08:43:27 CET 2011

Dne 14.12.2011 22:49, Jaroslav Buchta napsal(a):
> Tak spis se to da koukam chapat jako zajimavy pokus, ono pokud jde o cas
> a penize, tak jednoduchym vypoctem zjistime, ze se prakticky vzdy
> vyplati nechat desku normalne vyrobit za par stovek...
> Vyjimkou asi je, kdyz chci zrovna za 2 hodiny (nebo zitra) mit hotove
> nejake jednoduche zarizeni, ale fotocestou mi to prijde prece jen
> vyrazne jednodussi.
No jak se to vezme...uz se mi parkrat stalo, ze jsem na prototypove
desce neco zapomnel, nebo nedomyslel. Bezne to delam tak, ze udelam
prototyp, ktery osadim a behem vyvoje a testu na nej dolepim to co se
ukazalo, ze bylo spatne nebo je treba - takze prvni desku skoro vzdy
znicim. Na zaklade toho delam druhou a pokud i tam se neco jeste objevi
tak az treti jde do vyroby s maskou.

> Ten UV laser by byl zajimavy, ale presne polohujici souradnicovy stolek,
> to nebude zadna sranda (napadlo me na pokus by stacilo upravit starou
> inkoustovou tiskarnu - misto cartridge laser a DPS prilepit na nosny
> karton ktery by se posouval misto papiru. To by mechanika nestala skoro
> nic, na pricny posuv je tam i jemny IRC paskovy snimac, na podelny asi
> jen krokovy motorek...

zkusim o vikendu prohrabat bedny s linearama a sroubama - jen se nemuzu
rozhodnout zda by mel jezdit plosnak nebo laser