Predloha pro negativni rezist

Středa Prosinec 14 22:49:52 CET 2011

Tak spis se to da koukam chapat jako zajimavy pokus, ono pokud jde o cas
a penize, tak jednoduchym vypoctem zjistime, ze se prakticky vzdy
vyplati nechat desku normalne vyrobit za par stovek...
Vyjimkou asi je, kdyz chci zrovna za 2 hodiny (nebo zitra) mit hotove
nejake jednoduche zarizeni, ale fotocestou mi to prijde prece jen
vyrazne jednodussi.
Ten UV laser by byl zajimavy, ale presne polohujici souradnicovy stolek,
to nebude zadna sranda (napadlo me na pokus by stacilo upravit starou
inkoustovou tiskarnu - misto cartridge laser a DPS prilepit na nosny
karton ktery by se posouval misto papiru.  To by mechanika nestala skoro
nic, na pricny posuv je tam i jemny IRC paskovy snimac, na podelny asi
jen krokovy motorek...