Zavada mycky AEG Favorit

Milan krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 1 20:51:44 CET 2011

Pred par lety jsem take hledal zavadu prilis dlouheho miti a spatneho
topeni u mycky Electrolux. Dle servisaka spatna elektronika a vymena za
4000kc. Nakonec jsem zjistil, ze je pouze spatne proletovana a tak jsem
ji prosel a kde se mi to nezdalo jsem sahnul pistolovou pajkou. Od te
doby maka (tuk tuk tuk).
Ahoj
Milan