Zavada mycky AEG Favorit

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 1 19:47:48 CET 2011

Myslim ze to neni nedostatek pajky (primarne) - problem je dle meho v
prilis velkych otvorech v DPS. Vyvod pak sedi daleko od medi a to
zpusobuje, ze se ta pajka vyhreje.

Je to videt na tech vyvodech co byly jeste ok - je tam ta klasicka
navzlinana pajka k nozicce, ale zhruba v polovine je videt prosednuti
povrchu a zasednuti.

S pozdravem
Radek Vicek