Vyber laminatoru

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Srpen 26 10:02:36 CEST 2011

Velke tiskarny co tu mame jako treba xeroxky na volne listy pouzivaji
misto klasickeho valce siroky pas, ktery se na cely list obtiskne
najednou. Bohuzel to asi nebude ta spravna cesta vzhledem k cene tech
tiskaren.

Ja spis uz dlouho premyslim o nejake tiskove hlave - kdybych vedel jak
to vresit tak by nebylo problem ji primontovat na obycejnej krizovej
stul s krokacema.

Radek Vicek