Vyber laminatoru

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Čtvrtek Srpen 25 23:52:58 CEST 2011

>Bohuzial asi mas pravdu. To tu bol len povzdych, ze by bola parada
>strcit
>kus plosaka do niecoho (ako lacna tlaciaren) a vyslo by z neho PCB s
>ochrannou maskou, ktory by sa mohol priamo hodit do leptadla.

  >                          Milan  Mlynarčík

Kedysi mi kolega tvrdil, že existujú, alebo vtedy existovali laserovky,
cez ktoré prejde papier bez ohybu, priamo. Že za určitých podmienok cez
takú tlačiareň prejde i DPS a vytlačí sa na ňu všetko, ako na papier.
No, viac ako pochybujem o niečom takom ale to by sa mohlo blížiť tvojej
predstave. P.B.