Vyber laminatoru

Robo Baranka hwlist na zoznam.sk
Pátek Srpen 26 07:09:16 CEST 2011

a co na priesvitnej folii urcenej pre atrament? tam to bolo ako?
lebo ta je na to urcena

From: "Peter Bošnák" <lajost na zoznam.sk>
To: "konfera" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 25, 2011 10:03 PM
Subject: Vyber laminatoru

>no ja to velmi pozorne a se zajmem sleduju, prubezne "youtubuju" a skoro je
>cas na pokusnou upravu nejake >inkoustovky ..
>treba tiskarna za 1400,-
>http://www.alza.cz/canon-pixma-ip4850-d184437.htm#foto ma i potisk cd ..
>to by uz bylo uuuuuplne v pohode neco bastlit .. :-).
>tomik.

Ja som začal pôvodne pokusy s atramentovou Lexmarkou, ani nie
najlacnejšou ale veľmi rýchle som ju hodil do kúta a vzal najlacnejšiu
laserovku HP P1006. Ten atrament nedržal poriadne na ničom, na lesklom
papieri sa rozmazával, v pauzáku rozpíjal. Neviem, aké majú skúsenosti
ostatní ale ja by som sa na atramentovú tlačiareň nedával. P.B.