Vyber laminatoru

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Pátek Srpen 26 07:56:17 CEST 2011

No ide o to, co s nou chceme. Na prezehlenie metodou ako sa tu
popisuje sa atramentovka samozrejme nehodi. Ale pouzivam ju na potlac
na transparentne folie a nasledne UV osvetlenie fotorezistu a vysledky
su vyborne, daleko lepsie nez pauzaky apod.

M.