[OT] Cena snimacu do fotaku

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Srpen 24 15:43:49 CEST 2011

to ale neni DSLR ale tzv. EVF zrcadlovka - nema tedy opticky hledacek

nevim za kolik to chcete koupit, ale ja jsem uz nekolik lidi od tehlech
ultrazoomu odradil a premluvil na skutecnou zrcadlovku (s nejakym
ultrazoom objektivem) a jeste mi zadny nenadaval

tohle je stejne neskladne jak ta DSLR a vysledky jsou tristni proti DSLR

navic EVF hledacek v seru a ve tme oslnuje

i doma zena misto Panasoniku FZ20 nechtela DSLR - potreboval jsem druhe
telo a ted by Nikona D5000 s objektivem 18-200 nevymenila ani za nic

Radek Vicek