OT: Vodostop k Inelsu

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Duben 26 00:26:27 CEST 2011

> Automatizaci zatim jen pripravuji, ale hodlam ji pouzit takto:
>
> 1. Zabezpecovacka
> 2. Rizeni solaru
> 3. Automaticke rizeni predokenich rolet
> 4. Rizeni topeni (kazda mistnost samostane)
> 5. Kontrola zavreni stresnich oken
> 6. Odpojovani zasuvek po dobu nepritomnosti
> 7. Mereni energii (voda, plyn, elektrina)
> 8. Rizeni osvetleni, zejmena stmivatelne zasuvku
> 9. Mreni teplot a vlhkosti vzduchu v mistnostech
>
> Nejvice se mi libi propojeni, mezi svetly, topenim vypinanim zasuvek a
> zabezpecenim.

> [...]

K tomu OPC serveru - jestli se nepletu, jde o OLE rozhraní pro Windows
aplikace. Nešlo by to obejít přes vestavěný WEB server ? Aspoň já to
plánuji - minimálně pro začátek, sice mě láká časem spáchat nějakou řídicí
aplikaci v Delphi - profesní deformace :-D, ale chci se ze startu držet při
zemi...

JF