OT: Vodostop k Inelsu

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Duben 26 03:08:17 CEST 2011

Na strankach elsaca maji ke stazeni EPSNET driver:

http://www.elsaco.cz/index.php?file=./download/365_iepsnet.php

Ale netusim, jestli bude chodit z INELSEM (Foxtrotem).

Jinak, OPC pro domovni automatizaci bych cekal v cene CPU (nehlede
na nutnost koupit licenci MOSAICu, jenz clovek pouzije pouze
jednou). Jelikoz, pokud by bylo OPC, tak by slo pouzit ruzne vizualizace
bud v demo rezimu, nebo v omezenem rezimu, pripadne si data vytahnout
primo do Excelu, Visual Basicu a podobne.
Bez OPC je to uz horsi, vyrazne to omezuje domaci vyuziti.

Ja si pisi vlastni komunikaci v Delphi, mam na to celkem slusne zakladni
tridy,
jenz mi to umoznuji zapouzdrit jako samostatny thread.

Celkove je vsak pristup TECa takovy divny. MOSAIC za 10K pro INELS (snaha o
vyvojove prostredi),
placeny OPC server pro INELS (13K za kazde PC), vizualizaci "Reliance" mi
jejich obchodak
nacenil na cca 50k ~ 100K (pro rodinny dum !) pouze za licence +
implementace.

http://www.reliance.cz/cs/pricelist/reliance4-pricelist

Pro ty co neznaji INELS, jeden vypinac WSB80 (4 kolibky) ma 8 tlacitek a 8
LED DIOD
a jednu az dve teploty.
Tj. celkem 17 "tagu"/vypinac.

Dokumentace k cemukoliv je silne neaktulani, takove vychytavky, jako
ze kdyz neflesnete novy firware do CPU, tak to nevidi nove periferie,
ale changelogu o tom ani zminka, dokumentace k periferii pro jistotu
neexistuje vubec.

Nizmene, naklady na zmenu by byly prilis velike, takze tuto bitvu budu
muset nejak dobojovat.

Slavek