Tepelne izolacny material na potrubia

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Duben 11 21:58:02 CEST 2011

Zdravim,
potreboval by som sa zorientovat v problematike tepelnej izolacie na
potrubia. Kedze ta izolacia pride na koaxialny kabel, ktory by mal byt
izolovany a jeho teplota udrzovana s presnostou v rade desatin stupna,
vlakno som neoznacil ako OT lebo to ma docinenia s elektrikou :-)
Myslienka je pouzit co najstandardnejsie materialy.
Videl som take tie klasicke sedive penove obaly, ale tie asi dlho
nevydrzia a nie su mechanicky dost stabilne.
V modernych kotolniach som ale videl nejaky vatovy obal na ktory sa
potom dal vonkajsi plechovy kryt. Toto by bolo asi lepsie riesenie.
Kabel samotny je hlinikovy. Na chladenie/ohrievanie som chcel pouzit
trubicku ktora sa okolo neho ovinie vo forme spiraly s velkym stupanim
(1-2 zavity na meter) po celej dlzke. Ako to tam potom funguje s
potencialnou elektrochemickou koroziou keby bola trubicka medenna?
b.