Tepelne izolacny material na potrubia

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Duben 11 22:21:43 CEST 2011

Mozna zvolit spis chladarskou nez topenarskou izolaci, lepe izoluje,
ale nesnese vyssi teploty. Rozhodne se ale vyhnete izolaci K-FLEX. Mam
ji v kotelne a az nekdy potkam toho topenare ktery mi ji tam dal tak
ho ..... Je to takove hnusne cerne svinstvo ktere casem zkrehne a
zacne se rozpadat na hnusnou cernou drt.

Ales Prochaska