Re: TOTAL OT: Vzdělání a budoucnost

stanfred 7009 na seznam.cz
Neděle Duben 10 13:08:06 CEST 2011

Zdravim,

hned jsem si vzpomnel, jak nam ucitel na ZS (normalne ucil vytvarku, ovsem
zaskakoval na chemii) rikal, ze tezka voda ma znacku H2O2...
Take povidal pan Sip ve svem poradu, jak se cerstvy ing. sveruje druhemu
ing. ve smyslu "kdyz si uvedomim, jaky ja jsem ing, tak se skoro bojim k
doktorovi.

Ale porad vkladam nadeje v lidi, kterych par znam a kteri se snazi delat
svou praci ci studium poctive (i s vedomim mensiho financniho efektu!) -
koneckoncu i predchozi prispevek o necem podobnem svedci.

Je to asi mala utecha, ale v soucasne dobe se snad nic optimistictejsiho
cekat neda.

S pozdravem

Stanislav Svoboda