Bluetooth modul BTM-182, sleep mode

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Duben 4 12:06:34 CEST 2011

Zdravim pani,

nech hladam ako hladam, neviem najst v dokumentacii tohto modulu (
http://www.sparkfun.com/datasheets/Wireless/Bluetooth/BTM182.pdf ,
http://www.sparkfun.com/datasheets/Wireless/Bluetooth/SPP%20AT%20command%20set.pdf
, http://lucmorton.com/lucstuf/docs/Technical%20Q&A.doc ) ako sa da
modul uviest do deep sleep rezimu, v ktorom by mal mat spotrebu cca
60uA. V command rezime ma spotrebu okolo 1,5mA, pri nadviazanej
komunikacii cca 20mA. Ak sa necha v command rezime asi minutu bez
prichadzjucich prikazov, uvedie sa do nejakeho "idle" rezimu, kde ma
spotrebu asi 500uA, ale to je stale vela. Da sa pristupit aj k tomu,
ze mu budem odpajat napajanie, ale to riesenie mi nie je velmi
sympaticke.
BTM-182 by mal byt z hladiska firmware to iste ako BTM-112, ktory je,
zda sa, viac pouzivany.
Vie niekto ako na ten deep sleep rezim?

Dakujem,

J.S.