Biolampa

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Pondělí Duben 4 12:38:52 CEST 2011

Mal som rozobratu biolampu Zepp*er - presny typ nepamatam

bola tam obycajna halogenova ziarovka osram s reflektorom, prikon 20W a
polarizacia sa robila na "polopriepustnom zrkadle" - 7 vrstvove zlepene
sklo s naparenym kovom na kazdej vrstve.
Ako ochrana bolo zlte sklo, aby svetlo nebolo biele.
Doplnene casovace a pipatko, ktore piplo kazdu minutu a po tusim 3
minutach pipalo viacej.

Dodo