Nejvhodnejsi kmitocet pro vyhledavani vedeni ?

Neděle Duben 3 15:51:15 CEST 2011

záleží, jak to chcete vyhodnocovat. Pokud sluchem, tak cca 2 az 5 KHz a
jen to zesílit a poslouchat. Nějakou velkou filtraci bych neřešil, sluch
si to přebere. Pokud měřidlem, pok 32768 Hz a pro oscilátor i pro filtr
v přijímači  použít hodinkový krystal. Nevím jak se vám ale povede
krystal ve filtru zatlumit, aby to moc dlouho nedoznívalo. Mám dojem že
šířka 3 až 5 Hz je ještě reálná. Ostatně i tam se dá použít směšovač a
rozdílový kmitočet poslouchat.
Anděl