Nejvhodnejsi kmitocet pro vyhledavani vedeni ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Duben 3 21:59:00 CEST 2011

 3.4.2011, 21:54:11

Vyhodnocovat spise merakem. Puvodne jsem zvazoval RC oscil (Wein) a
u prijmace civku ladenou do rezonance * aktivni filtr typu PP, asi s
operakem. Ale ten napad s hodinkovymi Xtaly vypada docela zajimave.
Jen se trochu bojim, ze by to mohlo chytat ruseni od zarivkove
elektroniky ci jinych SZ.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz