"BIO" krb

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pátek Duben 1 20:45:37 CEST 2011

Puvodni  zprava "RE: "BIO" krb" od "©erých Jakub (hw-list na list.hw.cz)"
z 1. dubna 2011, 16:08:27,
msgid:CE8735B5C602CF4E8013990C76C91811874B5C na Coruna.panska.intra (2703 bajtu):

©J> Predpokladam,  ze jste nekdy videl horacek, co se dava pod hrnec s
©J> fondue.

Fondue jsem videl pouze elektricke :)

©J> Tenhle  BIOkrb  je  uplne  stejny  cinsky plechovy vylisek, jen je
©J> velky  prez  pul  steny. Lih v tom hori uplne stejnym (takovym tim
©J> modravym  plizivym)  plamenem  jako  lih v tom horacku pod fondue,
©J> dokonce  to i uplne stejne smrdi. Cim vic do lihu daji ozlucovadel
©J> plamene, tim vice to smrdi.

Dekuji, toto mi k rozhodnuti staci. Ptal jsem se prave proto, protoze
jsem se obaval, ze to bude smrdet nebo produkovat dym/saze.

©J> Videl  jsem  to  u  nej na vlastni oci, nic jsem nemohl rikat, ale
©J> vubec  jsem  nechapal,  jak si nekdo takovy hnus do mistnosti, kde
©J> bydli vubec muze dat.

Jak  neco  takoveho  muze  tak  inteligentni clovek jako Vy napsat? :)
Esteticke vnimani je (vice nez co jine) subjektivni. Me se to prave na
obrazku  samo  o sobe libilo. Mit doma otevreny ohen, do ktereho se da
zirat by bylo pekne, zadny krb ale v byte nehrozi.

Ja  take  nemam  rad  treba metalovou hudbu, prijde mi disharmonicka a
nevyvolava ve me emoce jako hudba, ktera se mi libi. Nikdy bych si ale
nedovolil  tvrdit,  ze  je to hnusna hudba a ze nechapu, jak se nekomu
muze  libit.  Ano,  prijde  mi  jako  hudba  hnusna, ale je to jen muj
subjektivni nazor.

©J> Videl  jsem to a je to jako kdyz si v mistnosti zapalite jakykoliv
©J> lih.  Pokud neni uplne cisty - tim myslim cistotu, ne koncentraci.
©J> Mozna  je  to pro nekoho na pohled hezke, mne se to nelibi, ale co
©J> se tyka zbytku horeni a smradu, nedokazu si predstavit duvod, proc
©J> si  otravovat vzduch. To zlute je zpusobene nedokonalym spalovanim
©J> a to je v negativnich ucincich jeste vyssi liga.

Kazdopadne dekuji obema za nazor, asi to opravdu nebude dobry napad.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz

Daląí informace o konferenci Hw-list