"BIO" krb

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Duben 1 16:08:27 CEST 2011

Predpokladam, ze jste nekdy videl horacek, co se dava pod hrnec s fondue. Tenhle BIOkrb je uplne stejny cinsky plechovy vylisek, jen je velky prez pul steny. Lih v tom hori uplne stejnym (takovym tim modravym plizivym) plamenem jako lih v tom horacku pod fondue, dokonce to i uplne stejne smrdi. Cim vic do lihu daji ozlucovadel plamene, tim vice to smrdi.

Znamy si to pred casem s velkou slavou koupil a mam dojem, ze i on brzy uznal, ze to fakt estetickemu dojmu bytu neprida a uz to zase ze zdi sundal. Nastesti to drzi snad na jedine skobe :-))) Videl jsem to u nej na vlastni oci, nic jsem nemohl rikat, ale vubec jsem nechapal, jak si nekdo takovy hnus do mistnosti, kde bydli vubec muze dat.

Jakub Serych