OT: Novy notebook z Alzy neni tak uplne novy :-)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Září 25 13:00:28 CEST 2010

Zdravím,
  možná to bude skutečně vrácenka. Už jsem stačil zjistit závadu - nefunguje
jedno z tlačítek řízení spotřeby ("Eco"). Vedle něj umístěné tlačítko "Turbo"
funguje normálně. Naštěstí mi zrovna tohle moc nevadí, spotřebu si stejně budu
řídit sám, postačí mi k tomu to jedno tlačítko a jeho opakovaným stiskem se
budou přepínat režimy, bude to stejné, jako jsem před časem dělal pro dceru,
která má na svém Asusu jen jedno PM tlačítko.
  Uvidíme, nevyskytnou-li se další závady, tak si ho nechám, pokud ano, tak
se, ač to dělám velmi nerad, opravdu asi začnu handrkovat.
  Zdraví Pavel.