OT: Novy notebook z Alzy neni tak uplne novy :-)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 25 11:35:30 CEST 2010

 25.9.2010, 11:26:50

Pred lety v robotárně, se vyrobené satelitní a kabelové příjmače
podrobovaly testu umělého stárnutí. Približně 1 kus z 1000 se strčil
do boxu s teplotou 55 st. C, kde běžel 24 hod. A během té doby se různě
zkoušela funkčnost. Takže, čistě teoreticky, můžete mít zrovna takový kousek.
Ale pravděpodobnější je, že jde o "vrácen bez udání důvodu", popř.
"vrácen po třetí závadě".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz