Re: [OT] Lednice - stale chladi

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Září 6 13:15:41 CEST 2010

Zdravím

je to tak cca 4 roky co mi dělala lednice něco podobného. Nevěda, že to může dělat nejen termostat, jsem termostat vypáral z lednice a nahradil ho jednoduchým regulátorem s termistorem, který reguluje podle teploty uvnitř lednice. Od té doby to běží naprosto bez problémů.

Nevidím žádný rozdíl ooproti regulaci na studeném konci výparníku.

O co přicházím?

Lednice je kombinovaná s mrazicí částí a pocitově mám dojem, že to dole mrazí více než bylo. Ale jistotu nemám, protože před poruchou jsem to neměřil

Petr