[OT] Lednice - stale chladi

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Pondělí Září 6 09:24:14 CEST 2010

U nasich som v takej chladnicke ( Calex, ale neviem presne typ - hore
chaldnicka cca 180l, dolu mraznicak cca 100-120l) 2x menil termostat
intervaloch cca 2 roky.
Mali uplne zhrdzavene kontakty.
Potom mi jeden chladiar vysvetlil, ze nie je vhodne drzat v chladnicke
nic, co by zavanalo octom ( otvorene uhorky, aj ked su priklopene
vieckom,  a pod. )
a rovnako umyvanie chladnicky prilis casto a octovou vodou nie je vhodny
napad. Kontakty nie su nijako chranene, pary kyseliny octovej urobia svoje.

Ked sa toho nasi zacai drzat, chladnicka ide uplne v pohode uz dalsich
minimalne 6 rokov.

Ak by kontakty termostatu, vratane pohyblivyvh dielov,  vyzerali dobre,
tak potom chladiar a doplnenie chladiva.

nejake termostaty maju napr. www.avelmak.sk -> biela technika, ND ->
chladnicky...

Dodo