Cinska WiFi antena

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Září 2 18:25:31 CEST 2010

Aha, díky za vysvětlení. Já VF sice skoro vůbec nerozumím ale řekl bych,
že konstrukce té antény by měla být diametrálně odlišná, takže kde to
číňan špatně zkopčil by asi byla taky trochu záhada, nicméně stála pár
šupů a bohužel, známý již dal kladný komentář, tak to čeká na
někoho-které další. :-).
S pozdravem,
		Miloš Dašek
P.S. Ještě mně tak napadlo, že číňan rozebral značkový 3cm pahýlek a
řekl si, že když ten pahýlek několikrát prodlouží, může směle prodávat
anténu s x krát větším ziskem. Ale jestli je pravda úmysl nebo hloupost
se asi nikdo jen tak nedoví.