Cinska WiFi antena

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Září 2 18:11:09 CEST 2010

skor by som povedal ze zla kopia. Na anteny nie som expert, ale naivne
by som povedal ze keby bol pripojeny len zivy vodic na ten vonkajsi
plast tak by to aj nieco vyzarovalo. Tym ze je pripojena aj zem do
vnutra tak je vystup sice z vonku viditelny (nejak to svieti) ale
zaroven uzemneny do vnutra cez kapacitu toho kusu kablu.
b.

On Sep/2/2010 5:59 PM, Hfmcons wrote:

> Takže zcela jasný podvod?
> S pozdravem,