OT: Nabíjení NiFe aku

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Září 1 08:24:59 CEST 2010

Tou vymenou elektrolytu jste mel zacit..pokud je ten elektrolyt starej
tak je zbytecne to nabijet.

Kupte si nekde v Lacheme (nebo kdekoliv jinde) KOH. V drogerii prodavaji
NaOH a ten sam o sobe je uz znecisteny uhlicitanem.

LiOH se shani hur ale neni vyslovene nutny..zlepsuje pouze chovani
clanku ve vyssich teplotnich rozsazich.

Vsechno na co se ptate je v tom skenu co jsem vam posilal odkaz. Jsou
tam i pomery michani pro ruzna prostredi a co na co ma vliv.

Radek Vicek