LCD monitor, ne-nativni rozliseni?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Listopad 28 20:17:02 CET 2010

> Na 24" Samsung 245T 1920x1200 už velikost písma téměř nemusím řešit. V
> podstatě jedině na některých web stránkách, ale pak mi stačí v Chrome ctrl
> + a písmo stále ostré.

Pojem ne-nativni rozlisemi mi po zkusenosti tohoto vikendu je ponekud
nejasny

V uloze televizoru jsem koupil monitor s TV tunerem Samsung 2270HD, ktery ma
prave to Ne-nativni rozliseni 1920x1080 jen tak pro srandu kraliku jsem k
nemu pripojil notebook HP 6320, ve WIN XP jsem odklikl "detekovat externi
monitor" pote se mi objevilo v nastaveni monitoru rozlixení 1920x1080 -
dojel jsem "soupatkem" na toto rozliseni a LUP na monitoru naskocil obraz
jakoby se nechumelilo - ten notebook je dosti stary, WinXP nemely do
dnesniho rana tuseni ze takove rozliseni existuje, zadny driver jsem
neinstaloval a presto vsechno jelo na principu Plug and Play

V cem teda je princip  "ne-nativniho" rozliseni, ze to neschvalili strejdove
z IBM? Neni to celistvy nasobek magickeho 640x480 nebo tak neco ?

Zdravi  Petr Kubac